Reparer Rette bulk, Liten pære, malingskader, plastskader og innvendig skade

Rette bulk

Reparer Rette bulk, Liten pære, malingskader, plastskader og innvendig skade

Vi reparerer for det meste Rett masse, Små knott, malingsskader, plastbrudd og skade inni. Teknikken har blitt kalt kunnskapsrik Rette bulk. Teknikken tar hensyn til reparasjon av små knapper. I alle fall kan du også reparere maleskader, skade på kanter, splitt i plast og skade på innsiden. Strategien er å reparere små knapper uten glitrende eller maling. Det er lakkeringen som utgjør en flaske. Det er mange verksteder som utfører strålende reparasjoner, en etter en for å sette opp. Det er utviklende tall som starter med dette systemet rundt Norge, så se på verkstedene / større bilvasksteder for deg. Det har vært en kolossal økning i mengden reparasjoner ved hjelp av strålende reparasjonsstrategier. En trippel for et år siden, forteller Torgeir Tjernø, generaldirektør for Smart Repair Norway, som instruerer verksteder om å tilby metoden. Det er små kule og mindre malingskader som kan repareres på denne måten. For å sjekke ut sjansen for at det er mulig å utnytte denne strategien, demonstrer skaden på et verksted som tilbyr dette skjemaet. Det er vanligvis små prosessanlegg som gjør denne typen reparasjoner, i stedet for de store karosseriene som vanligvis utfører Yrke på vanlig og dyrere ansettelse.

Hva vi kan gjøre

Vi kan ikke ta sår større enn en håndflate, og den samlede regionen vi håndterer burde ikke være mer bemerkelsesverdig enn et A4-ark. Dekningen er redd for å finne malere. Vi er avhengige av å ha en karakteristisk kurve eller bue i kroppsoverflaten som vi kan arbeide for. Sølvskygge er også plagsom. På det tidspunktet må vi kanskje male hele spekteret. På det tidspunktet bruker vi vanlige teknikker her, med typisk malingsboks. Dette vil være like tøft som det som er igjen av malingen. Reparasjonen skal oppstå som en konvensjonell reparasjon. Vær det som mulig, bør du sitte stramt i en måned før du rengjør etter reparasjonen, og vær forsiktig med bruk av kjemikalier de første to ukene av malingen helt cured. Feste litt masse i karosseriet koster vanligvis 10.000 kroner fordi Av kostbar maling og glitrende. Mange mennesker opplever dette som en ekstraordinær kostnad for noe som virkelig er en korrigerende natur. Av denne grunn har stadig flere norske bilkunder gripet til den påståtte kjente reparasjonsstrategien som fester det samme på liten skala. Forskjellen i kommer mellom den konvensjonelle teknikken og den loslittede strategien, er ikke umiskjennelig.

Kvalitetsreparasjoner

Arten av reparasjonene er nær 100 prosent. Det er ekstremt vanskelig å se at det har vært skade i konsekvensene. Innlandet Autolakk har på noen få hendelser kommunisert sin oppløftende holdning til metoden. For eksempel, på sjansen for at du har masse, male og male skade når du vil pålegge bilen, blir den trukket fra en helt høyere sum enn det utgifter Å bosette dem med ivrig reparasjon. Praktisk sett er fallet i showcase-aktet ikke så ekspansivt i markedet. Vær det som mulig, med stor reparasjon vil det snart betale to eller tre dollar i massevis av besettelse.

Source From: http://innlandet-autolakk.no/reparer-rette-bulk-liten-paere-malingskader-plastskader-og-innvendig-skade/